– Gleder meg til å bidra til et større samarbeid på tvers av mediehusene

– Jeg ser fram til å jobbe med konseptutvikling i et større marked, og bidra til mer utvikling for mediehusene og samarbeidspartnere, sier salgssjef Martin Meisterlin. Mediehusene i Vesterålen og Harstad forener nå krefter gjennom et tettere samarbeid.

Forener krefter: Markedssjef Harstad Tidende Ramona Hegrenes, adm. direktør/salgssjef Harstad Tidende Mona Kristine Rosvold og salgssjef Vol-marked (Vesteraalens Avis, VOL, Andøyposten) og konseptutvikler for mediehus i Hålogaland; Martin Meisterlin, utgjør den nye markedsledelsen fra 2018.   Foto: Dan Henrik Klausen

Sortland

Mediehuset Hålogaland består av mediehusene Harstad Tidende, Vesteraalens Avis, Vesterålen Online (VOL) og Andøyposten. Nå skal det samarbeides mer på tvers av mediehusene.

Effektiv og god markedsledelse

Administrerende direktør og salgssjef Mona Kristine Rosvold, har stor tro på at mediehuset Hålogaland nå får en effektiv og god markedsledelse.

– Sammen med alle våre dyktige medarbeidere i mediehusene og iNord skal vi være en attraktiv partner/kundeutvikler innen content marketing, annonser for papir og digitalt, sosiale medier, kundemagasin, annonsørinnhold, eventer og mye mer, sier Rosvold til Harstad Tidende.

– Vår unike posisjon og sterke distribusjon i ulike kanaler, gir kunder god spredning av sine budskap. Nye digitale systemer gir stadig bedre muligheter for målretting, gode rapporter og for å sikre at budskap blir presentert i gode og pålitelige flater.

Rosvold vil i tillegg til å være direktør i alle selskaper fortsette som salgssjef i Harstad Tidende.

– Gleder meg

Fra 2018 vil salgssjef i Vesterålen ha ansvar for konseptutvikling for både mediehusene i Vesterålen og Harstad Tidende.

Det betyr at han fysisk vil være en dag i uka i Harstad og vil jobbe tett opp mot annonse- og kommunikasjonsavdelingen i HT.

– Jeg ser fram til å jobbe enda mer med kreative prosesser og konseptutvikling i et større markedsområde med mange interessante kunder, og gleder meg til å bidra til større samarbeid på tvers av mediehusene, sier salgssjef i Vesterålen, Martin Meisterlin.