– Etter 25 år følte vi det var på tide å bytte ut det gamle skiltet

Elin Haugerud og Marlene Bjørneberg ser frem mot nye 25 år på Stokmarknes, og takker kundene som har støttet oppunder arbeidsplassen deres så langt. - Vi har faste kunder som har fulgt oss disse første 25 årene, sier Haugerud.

Nyfødt 25-åring: - Vi har fått utformet ny profil for butikken. Det betyr ny logo og nytt design på skilt, poser, gavekort og visittkort. Vi har også fått pusset opp fasaden, som har vært viktig for oss lenge, sier daglig leder Elin Haugerud, som sammen med Marlen Bjørneberg feirer 25 år med gode ideer.  Foto: Per Eivind Knudsen

Pluss

God service, godt utvalg innenfor både klær og interiør samt evnen til å tenke nytt når det er nødvendig er og blir viktige årsaker til at nisjebutikken på Stokmarknes har delt ideene sine med faste kunder så lenge.