Tirsdag kveld har over 1.000 stemt i VOLs konkurranse Årets Fæsteråling.

Tre band kjemper om å få spille på festivalen Fæsterålen, samt få en musikkvideo til en verdi av over 50.000 kroner – proft laget av Deadline Media. Det lokale selskapet har blant annet laget reklamefilm for Volvo.

Alt kan skje

Bandene Trinity, Hellflower og Din Freundin ble valgt ut av fagjuryen.

Vi kan avsløre at samtlige band har over 100 stemmer hver, ingenting er avgjort.

– Så det er fortsatt åpent hvem som går av med seieren. Vi er svært fornøyde med responsen på konkurransen. Uansett hvem som vinner, er vi sikre på at det blir skikkelig show når de spiller, sier Thor Anders Angelsen, ansvarlig redaktør i VOL og SortlandsAvisa.

Siste frist for å stemme er onsdag klokka 14.00.

Les også: Disse 90-tallsheltene kommer til Vesterålen

Klart til helga

Vinneren vil bli annonsert på VOL før helga. Det vil også vinnerne av festivalpassene som trekkes ut fra dem som har stemt på sin favoritt. I alt trekkes det ut tre vinnere som får to festivalpass hver.

Ikke stemt på din favoritt ennå? Gjør det her!